joi, 27 mai 2010

Rugaciune

 "Doamne,ajută-mă să le pot spune celor puternici adevărul în faţa.
Să nu mint doar pentru a câştiga aplauzele celor slabi.
Dacă-mi dai noroc...... nu-mi lua fericirea.
 Dacă-mi dai putere..... nu-mi lua raţiunea
.Dacă-mi dai succes...... nu mă lipsi de umilinţă.
Iar dacă-mi dai umilinţă......  nu-mi lua demnitatea.
 Ajută-mă ca întotdeauna să văd şi reversul medaliei.
Nu mă lăsa să-i învinovăţesc pe ceilalţi pentru că nu gândesc ca mine.
Învaţă-mă să iubesc oamenii ca pe mine însami.
 Învaţă-mă să mă judec ca pe restul.
Nu mă lăsa să alunec în orgoliu şi nici în disperare sau eşec.
 Mai bine aminteşte-mi că eşecul este experienţa care precede triumful.
Învaţă-mă ca în ciuda suferinţei să merg înainte.
Învaţă-mă  ca în ciuda decepţiilor să nu-mi pierd încrederea.
 Învaţă-mă că A IERTA este cel mai important lucru  pentru cel puternic şi că răzbunarea este semnalul primitiv al celui slab.
 Dacă îmi iei norocul lasă-mi speranţa.
Dacă îmi iei succesul ,lasă-mi puterea  de a trece peste eşec.
 Dacă eu aş greşi cuiva ,dă-mi curaj să-mi cer iertare.
 Dacă cineva mi-ar greşi mie ,dă-mi putere să-l iert
Doamne, da-mi LINISTEA sa accept lucrurile pe care nu le pot schimba,
CURAJUL sa le schimb pe acelea pe care le pot, si INTELEPCIUNEA de a
sti care este diferenta.
Tu sa fii aerul pe care il respir mereu ... soarele care ma incalzeste si vantul ce ma racoreste.
 Doamne, daca eu uit de Tine, stiu ca TU nu uiti de mine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu