sâmbătă, 15 mai 2010

Marturisire...

Am facut in viata multe,
Si mai bune, si mai rele...
N-am putut gasi niciunde
Loc placut inimii mele.
Siguranta si iubire
Mi-am dorit sa am in viata.
N-am gasit nimic in fire;
Doar Isus este Speranta.

Da le-am incercat pe toate.
Am simtit gustul placerii,
M-am falit pe cat se poate
Si-am ras in ceasul durerii...
Chiar de-s rob desertaciunii,
Hrist nu poate sa ma uite.
El ma face-a spune lumii:
“Am facut in viata multe”.

Sunt un om satul de vorbe;
De vorbit stie oricine,
Dar cele mai bune ode
Sunt faptele cele bune.
Am vrut sa fiu un exemplu
In toate faptele mele,
Insa acum sunt in templu
Si mai bune, si mai rele.

Am crezut ca lumea-i pura,
C-orice fiinta-i frumoasa,
Ca-ntelegerea e buna
Si ca este bine-acasa...
Deziluzie totala
E ceea ce ma cuprinde;
Himera de-odinioara
N-am putut gasi niciunde

Si-nceput-am cautarea
Dupa lumea cea dorita,
Pentru-a-mi implini visarea,
Pentru tihna mea tanjita.
Si am inteles ca cerul
Cel de dincolo de stele
Poate fi in tot eternul
Loc placut inimii mele.

Si cum n-ar fi bucurie
In inima celui care
Avu frica de manie
Si de-a urii revarsare!?
Tot ce azi lumea invata,
Acolo-i stiut din fire;
E ce ti-a lipsit in viata:
Siguranta si iubire.

Acolo primi-voi pace
Si un loc plin de placere;
Tot ce Domnului meu place
Voi avea, fara durere.
Voi primi ce-n asta lume
Este numai vis, speranta,
Orice bun ce-n al Sau Nume
Mi-am dorit sa am in viata.

Am facut multe, de toate,
Tot ce-n minte poate-ncape,
Cu putin-exceptii poate,
Sa scap de singuratate.
Ins-aceasta lume cruda
E lipsita de iubire.
De nu-i semeni, te afunda.
N-am gasit nimic in fire.

Insa cerul este altfel:
Susura de osanale,
Ingerii cu trambiti, harfe,
Se prosterna-n adorare...
Ca s-ajungi in inaltime,
Sa traiesti vesnica viata
In orasul de iubire,
Doar Isus este speranta.

Doar Isus este speranta,
N-am gasit nimic in fire;
Mi-am dorit sa am in viata
Siguranta si iubire...
Loc placut inimii mele
N-am putut gasi niciunde.
Si mai bune, si mai rele,
Am facut in viata multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu