vineri, 23 iulie 2010

Dusmanii

Daca ai dusmani trebuie sa fie ceva de capul tau,
caci nimeni n-a ajuns cineva fara sa trezeasca imediat invidia si gelozia unora.

Tine minte ca singura cale de a scapa de dusmani este sa ti-i transformi in prieteni.

Vorbeste-ti de bine dusmanii. Nu uita ca tu i-ai facut!

Daca am putea citi povestea tainica a celor ce ne dusmanesc,
am descoperi suficienta suferinta si durere ca sa ne ... dezarmeze.

"Daca taci si-i lasi in pace sapte sate n-au ce-ti face"

Dusmanii sunt uneori o binecuvantare atata timp cat
nu te invata dusmania. Atentia lor continua te ajuta
sa veghezi mereu la faptele tale.

Prietenii vin si se duc, dar unii dusmani sunt plini de credinciosie.

Dusmanii sunt facuti, iar nu nascuti.

Singura cale de a-ti intelege dusmanii este sa incepi sa-i iubesti.

Cei care ne merita cel mai putin dragostea, au cel mai mult nevoie de ea.

Nu este important ce suferim din partea dusmanilor,
ci importante sunt faptele noastre fata de ei.

Daca am putea vedea ce este in inima fiecarui dusman al nostru,
am gasi atata suferinta si necaz ca ne-ar apuca imediat mila.

"Am avut multi adversari in arena politica,
dar dusmani nu tin minte sa fi avut vreunul".  (Gerald Ford)

Unii oameni isi fac dusmani pentru ca se fac mult mai usor decat prietenii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu