duminică, 4 noiembrie 2012

Ce inseamna sa ai succes?

Să râzi des şi mult; să câştigi respectul oamenilor inteligenţi şi afecţiunea copiilor; să câştigi aprecierea criticilor oneşti şi să înduri trădarea prietenilor falşi; să apreciezi frumuseţea, să găseşti ce e mai bun în ceilalţi; să laşi în urma ta o lume mai bună, fie printr-un copil sănătos, o grădină îngrijită sau o condiţie socială emancipată; să ştii pur şi simplu că cineva a respirat mai uşor doar pentru că tu ai trăit. Asta înseamnă să ai succes.

(citat Ralph Waldo Emerson)

2 comentarii:

  1. Sunt impresionat, Lăcrămioara,de persistenţa cu care împrăştii în eter vorbe şi pilde inteligente pentru recuperarea noastră morală.Sunt puţintel sceptic asupra efectului lor în rândul "păcătoşilor"(între care mă număr!). Chiar cred că mai rapid sunt asimilate de aceia care nu-şi pot reproşa nimic imoral. Gestul tău rămâne salutar, dar un pic donquijotesc. Şi , prin asta, frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca toti suntem pacatosi,numai noi oamenii catalogam pacatele in mari sau mici.Din tinerete mi-au placut pildele,vorbele intelepte si adeseori mi-au fost o calauza ,mi-au fost de ajutor in a lua hotarari drepte,de aceea atunci cand gasesc ceva care imi place le postez pe blog.Si mai cred ca nu conteaza trecutul nostru ,orcine este supus greselii ci ,ceea ce voi face si cum voi trai de azi inainte.
    Si ma mai intreb ,oare este cineva care nu-si reproseaza nimic imoral??...

    RăspundețiȘtergere