sâmbătă, 6 martie 2010

Talentul

       Toti am fost inzestrati cu talente,dar uneori le lasam nedezvoltate,le ignoram sau le folosim inconstient fara sa ne dam seama ca ele sunt darurile noastre de la Dumnezeu.Nu este suficient sa avem talente trebuie sa invatam sa le descoperim, sa le dezvoltam si sa le folosim intr-un mod corespunzator.Oamenii in general cauta scuze spunand ca nu au nici un talent,dar nu este asa,daca-ti recunosti talentele si le folosesti intr-un domeniu care are nevoie de aceste talente vei deveni cel mai bun in domeniul tau.De aceea:
                -nu cauta niciodata scuze
                -accepta-ti talentul si foloseste-l
                -dezvolta-ti talentul,ajutand totodata si alti oameni
Dar totusi cum ne descoperim talentele?Haideti sa ne luam putin timp sa raspundem in mod cinstit la urmatoarele intrebari:
                -La ce am fost bun intotdeauna de cand ma stiu?
                -La ce materii am invatat cel mai bine?
                -De ce am ales acele materii?
                -Care sunt lucrurile care-mi place sa le fac si pentru care am fost laudat de altii?
                -Ce fac bine si mi se pare o distractie, desi prietenii mei il vad ca o munca sau o activitate plictisitoare?
        E benefic sa scrii raspunsurile,sa analizezi,sa meditezi la ele dupa aceea.Fii cinstit si generos in raspunsuri.Cere sfatul celor care te cunosc si pot sa te ajute in descoperirea talentelor tale,apoi confruta-le cu raspunsurile tale.Astfel poti descoperi ceea ce poti face mai bine si poti deveni folositor."Sa fii de folos in lume este singura cale spre fericire"Hans Christian Andersen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu